sohbet
                   
  • ismail Doğan:

    ABİ SENİ ÇOK SEVİYORUM LÜTFEN HEMEN İÇİN BANA ŞARKI SAJZ 10 ABİ LÜTFEN

  • Efekan ergin:

    Askerden yeni gelen kızılpınarlı okan kayaya gelsin sıradaki şarkı

  • Tugay öksüz:

    Askerden gelen kardeşime okan kaya ya armağan olsun
    Coşkun sabah adını yoldaki taşlara yazdım çerkezköye selam olsun

  • Zeynep:

    Kolay gelsin.Sıradaki şarkı simge öpücem olursa çok sevinirim çerkezköyden yazıyorum

  • Abdullah cengiz:

    Abi ben yeni paydos etikde yoldayız eve gidiyoz bizim müdürde serviste mustafa abim icin ahmet kaya bundan boyle yolu yok parçasını calarmisiniz

  • Yaşar Doğaç:

    Kapaklıda ki bütün minibüs şoförlerine selamlar Radyo Şeker Dinleyinnn ❤️❤️❤️❤️

  • Ercan:

    Aleyna tilki dibsiz kuyu

  • EKREM GÜÇLÜ:

    Selam hasan abi ben Ekrem mersinden Tekirdağdaki Barış Ayaz ve Hakan Gür kardeşlerime çok selamlar eder Ebru gündeş gidiyor gönlümün efendisi… şarkısını armağan etmek istiyorum.

Mesaj gönderin!


Kandil operasyonunda 2 terörist etkisiz hale getirildi

paylaş:

Arkadaşına Öner Yazdır
07.18.2018 tarihinde admin Tarafından Yazıldı.
Okunma
0 yorum

Türk Silahlı Kuvvetleri’nin (TSK), terör örgütü PKK’nın ana kampı Kandil’i hedef aldığı operasyonda çember yavaş yavaş daralıyor. İnsansız hava aracının tespit ettiği, saldırı hazırlığındaki 2 terörist etkisiz hale getirildi.

Irak’ın kuzeyindeki Dalya bölgesinde iki terörist, füze sisteminin kurulduğu hakim tepede saldırı hazırlığındayken insansız hava aracıyla (İHA) tespit edildi.

Koordinatların Türk jetlerine iletilmesi üzerine harekete geçen pilotlar, hedefi imha bir etti.

Kaynak: İHA

Haber Resimleri
logomuz
hareketli kamera
radyo şeker
logo
resim
Yorum

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

biyo

Biyografiler

biyo

Albümler

video

Vizyondaki Filmler